Cilje zakona in poslanstva dejavnosti dimnikarji preko dimnikarskih družb dosegajo z izvajanjem predpisanih storitev. Za uporabnike dimnikarskih storitev, ki redno izvajajo storitve in upoštevajo navodila dimnikarjev, se šteje, da so izvedli vse potrebno, da zagotovijo pogoje za neoporečno obratovanje naprav.
Dimnikarske storitve imajo izrazito preventivno vlogo, zato svoj učinek dosežejo le, če se izvajajo redno. Pri tem je treba upoštevati tudi to, da so storitve sestavljene iz treh neločljivih sklopov: pregledovanje, čiščenje in meritve. Za doseganje učinkov preventive je tako treba storitve tudi po vsebini redno izvajati v celoti.
Zakon o dimnikarskih storitvah določa obseg in pogostost izvajanja storitve, ki jih uporabniki dimnikarskih storitev zagotovijo pri svoji izbrani dimnikarski družbi. Dimnikarsko družbo uporabnik izbere za obdobje od 1. julija tekočega leta do 30. junija naslednjega leta.
O opravljenih rednih storitvah uporabnik hrani zapisnike vsaj eno leto, predlaga pa se, da jih uporabniki hranijo vsaj 2-3 leta. Zapisnike o prvih in izrednih pregledih ter prvih meritvah pa naj uporabniki hranijo celoten življenjski cikel kurilne naprave (do zamenjave ali rekonstrukcije). Zapisniki so potrebni za morebitne inšpekcijske preglede, zaščito, varnost, druge uradne postopke, prav tako pa tudi v primeru uveljavljanja škodnih zavarovanj.
Za redno opravljanje dimnikarskih storitev je odgovoren uporabnik dimnikarskih storitev. Kljub temu nekatere dimnikarske družbe neobvezno svoje uporabnike o predlaganih terminih obveščajo, kar pa ne spremeni dolžnosti uporabnika, ki jo nalaga zakon.
Skladno s predpisi uporabniki dimnikarskih storitev za zagotavljanje neoprečenega obratovanja naprav preko dimnikarskih družb in dimnikarjev z licenco v predpisanih rokih zagotavljajo naslednje predpisane dimnikarske storitve: